сряда, 28 февруари 2018 г.

Картишок ММП30: Тифани Солорио

Появявам се един ден преди обичайната дата за ново предизвикателство при Картишок, но тази година си нямаме 29-ти. Затова и точно днес започва поредното много интересно предизвикателство при нас. Тази година започнахме тематични предизвикателства, като всеки месец ще се вдъхновяваме от творец, който особено ни е впечатлил, харесваме стила му или просто ни е любим. Беше ред на Марти да избере темата и тя избра за всички нас Tiffany Solorio
Трябва да призная, че беше непозната за мен, но още с първото видео, което изгледах на един дъх бях грабната и последва ровене из блога ѝ и пинтерест. Винаги съм се възхищавала на творците като нея, които с такава лекота използват акварелните техники. И аз съм опитвала, но не ми се е получавало сякаш...
И така вече беше решено да опитам точно този акварелен ефект. Изгледах доста нейни клипчета, но не мога да посоча кое точно ме вдъхнови. Харесвам и картичките ѝ и миксмедия проектите ѝ. Въобще тя е новия ми фаворит, когото ше следя с интерес.
Ето ги и моите фен-арт тагове.
Основата е бирен картон, който покрих с дебел слой бяло гесо. Придадох релеф с фина паста през стенсил, с дантелки и изрязани бордюри от картон, гофриран картон и строителна мрежа за шпакловка. Отново мазах с гесо, и подредих композицията на двата тага, като използвах цветя, кабошони, дървени фигурки, гипсова рамка и ангелче с едно крило(благодаря ти, Марианка!), топчета и изрязани звезди от дизайнерска хартия и паус. Кабошоните и звездите намазах с прозрачно гесо, а всичко останало покривах на няколко пъти с бяло гесо. 
 
След една нощ, през която 3Д гелът и гесото съхнеха, а аз само дето не сънувах последната заигравка с цветовете и акварелната техника... Да си призная, не вярвах, че ще се получи нещо. Нито композиционно, нито никак... През последните месеци съм толкова затрупана от задачи и новата ми работа, че имах чувството, че нещо не ми върви, не се получава и няма и да се получи. Затова като си налях чаша вино с вечерята, реших да се откажа и да не участвам. Не напразно казват, че утрото е по-мъдро от вечерта. Ето какви спрей бои и прахообразни боички използвах на следващия ден :) 

Накрая отпечатах тук-там пукнатини със сиво мастило и печата на Мигито, защото се оказа, че кракъл пастата ми е изсъхнала :( 
Завърших с пръски бяло и черно гесо и разбира се стикерите на Картишок.
Ето няколко детайла.
 
 
 
Много се надявам да се наслаждавате на предизвикателството поне толкова, колкото аз се забавлявах.
С нетърпение и любопитство ще очаквам да видя как ще ви вдъхновим и как ще претворите стила на Тифани Солорио.
Благодаря за предизвикателството, Марти!
Благодаря и на всеки, наникнал в моето изцапано с бяло гесо и боички местенце! Обичам ви!
ваша
Ирена


8 коментара:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

    ОтговорИзтриване
  2. HEllo Irena thank you for joining into the fun over at the We Love TO Create Challenge BLog, love your project very vintage and shabby chic, love it Thank you for sharing Hugs Terry xxx

    ОтговорИзтриване
  3. Fabulous tags with so much texture and detail...they are lovely and thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

    ОтговорИзтриване
  4. Fabulous tags brilliant textured layers --Thank you for joining us at A Inky Mess
    Carol DT x

    ОтговорИзтриване
  5. Wow! Stunning work! Thank you for joining us at the Make My Monday challenge. Hope to see you again soon. Nandini, DT

    ОтговорИзтриване
  6. This is awesome Irena! Your work always inspires me. Hugs, Autumn

    ОтговорИзтриване
  7. Wow! So beautiful! Love the texture, design and wonderful colors!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване